WORD VRIEND VAN HET ELSMUSEUM

Het Elsmuseum is altijd op zoek naar vrienden!

Voor €15,00 per jaar steunt u als particulier het Elsmuseum om samen met ons het laatste stukje geschiedenis van Beek te bewaken.

Het Elsmuseum richt zich met haar culturele activiteiten vooral op de lokale en regionale gemeenschap. In het kader van het realiseren van onze doelen en onze missie, willen we graag meer activiteiten ontplooien. Uw hulp (ook uw inzet als vrijwilliger) kunnen we daarbij goed gebruiken. U kunt ons steunen door met een jaarlijkse bijdrage van €15 “Vriend van het Elsmuseum” te worden. Donateurs krijgen diverse malen per jaar onze Nieuwsbrief, uitnodigingen voor de opening van nieuwe tentoonstellingen, informatie (en soms korting) op speciale activiteiten of producten.

U kunt “Vriend van het Elsmuseum“ worden door:

• u aan te melden bij ons secretariaat op info@elsmuseum.nl;

• het kenbaar te maken tijdens een bezoek aan ons museum;

• het bedrag van €15 over te maken naar: NL52RABO0119085534 t.n.v. Stichting Elsmuseum te Beek (L) o.v.v VRIEND.

Vermeld aub: uw naam, uw adres (straatnaam + huisnummer) en uw postcode en plaatsnaam!

U ontvangt hiervoor in ruil twee entreekaarten.

Wordt u ook vriend?

Als zakelijk partner van het Elsmuseum kunt u ook steun bieden aan onze stichting. Vraag naar de voorwaarden.